سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آجر ضد صدا چیست؟

پرمصرف ترین مواد عایق صدا، آجر ضد صدا در ساختمان است. زندگی شهرنشینی همراه با سروصدای زیادی است که برای مردم آزار دهنده می باشد و انسان ها امروزه درصدد برطرف کردن این مشکل برآمدند. در این نوشته قرار است به توضیح درباره آجر ضد صدا یا عایق صوتی و کارکرد آن بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی عایق صوتی یا آجر ضد صدا 

این آجرها، تشکیل شده از بلوک هایی هستند که درون آنها سوراخ هایی وجود دارد که باعث شده از حرارت و ورود صدا جلوگیری شود.
هوا و اکسیژن محیط، از بهترین مواد برای استفاده در عایق صوتی و حرارتی می باشد. آجر ضد صدا با سوراخ هایی که دارد هوا را در خود زندانی می کند.

بلوک های آجری از بهترین آجر های ضد صدا هستند، این آجرها با قرار گرفتن روی یکدیگر فضای خلأ ایجاد کرده که از عبور صدا به داخل جلوگیری می کنند. برای اطلاع بیشتر از مدلهای آجر نما و یا خرید انواع آجر می توانید به سایت Ajoronline بروید و از قسمت محصولات نمونه های آجر نما در پروژه های اجرایی آجر آنلاین را مشاهده نمایید.

چگونگی ساخت آجر ضد صدا

از گل رس با کیفیت، آجر ضد صدا را تولید می کنند. خاک رس خوب، به همراه آب و مواد لازم دیگر را درون دستگاه میریزند و با فشار منظمی گل را از قالبهای شکل دهنده‌ای عبور می دهند.

گل ها به حالت تکه‌های توخالی، روی نوار نقاله حرکت کرده و با استفاده از یک سیم نازک این تکه گل حالت گرفته را به بخش های یکسان تقسیم کرده و بعد از خشک شدن داخل کوره گذاشته می شوند تا به طور کامل بپزند و مقاوم شوند.

 بلوک های سفالی از مدل های دیگر عایق صوتی و یا آجر ضد صدا در دیوار مشترک هستند که در وب سایت آجر آنلاین پس از اطلاع از لیست قیمت ها و تماس با مدیر فروش، می توانید آجر سفال نما را خریداری نمایید.

 موارد مصرف آجر ضد صدا یا عایق صوتی

 در بسیاری از مکان ها مثل ساختمان مسکونی، بیمارستان ها و استودیو صدا که احتیاج به سکوت داریم از آجرهای ضدا صدا استفاده می شود که باعث شده از ورود صدا و هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل آید.

 

 برای اینکه در خانه تان خواب آرامی داشته باشید و از سر و صدا به دور بمانید، می توانید در موقع ساختن خانه از بهترین آجر ضد صدای با کیفیت استفاده کنید. همچنین اگر این نوشته برای شما سودمند بود، مطلب آجر ضد اسید را هم در وب سایت آجر آنلاین می توانید مطالعه کنید.